Kebiasaan untuk sesebuah kenderaan yang sudah rosak teruk atau 'total loss', ia akan dihantar ke pusat pelupusan untuk dijadikan besi sekerap, dan bahan-bahan yang penting akan dikitar atau digunakan semula, atau dijadikan benda baharu.
Seperti contoh, sebuah Toyota GR Supra yang remuk ini sudah mendapat 'kehidupan' baharu apabila Toyota mendermakannya kepada sebuah pusat latihan kenderaan yang terletak di Great Britain.
Paul Collins selaku pengarah pusat tersebut memberitahu, ia adalah pertama kali Toyota meminta syarikat insurans untuk mendapatkan badan/casis Toyota Supra yang malang itu, dan syarikat itu bermurah hati mendermakannya kepada Toyota.
GR Supra yang remuk itu dileraikan dan sebilangan bahagian casis yang masih lagi elok digunakan semula sebagai bahan bantu mengajar kepada juruteknik dan mekanik.
Untuk pembinaan model GR Supra, Toyota menggunakan beberapa jenis bahan aluminium yang berbeza, dan setiap satunya dibezakan dan diwarnakan untuk tujuan pengajaran dan pembelajaran.