Kempen Love Local Petronas galakkan beli barangan Malaysia

oleh Mohamad Hanif|
PETRONAS Dagangan Berhad (PDB) semalam telah melancarkan kempen Love Local dalam usaha untuk menyemarakkan lagi Kempen Beli Barangan Malaysia selari dengan usaha Kementerian Perdagangan Dalam Negeri dan Hal Ehwal Pengguna.
Modenas

Sebagai sebahagian daripada inisiatif ini, PDB mengajak rakyat Malaysia memilih jenama tempatan dengan tawaran diskaun yang istimewa dengan setiap pembelian makanan dan minuman buatan tempatan yang terpilih di Kedai Mesra bermula sekarang sehingga Februari 2021.

 


Selain daripada itu, bermula November 2020 sehingga Januari 2021, para pelanggan yang berbelanja minimum RM30 untuk bahan api atau barangan di Kedai Mesra juga boleh menikmati baucer diskaun tawaran istimewa oleh rakan kongsi dan vendor tempatan PDB.

Kempen ini juga adalah sejajar dengan program Perusahaan Kecil dan Sederhana (PKS) yang telah dilaksakan lebih daripada 25 tahun, dan setakat ini PDB telah mempunyai lebih daripada 350 vendor tempatan di Kedai Mesra seluruh negara yang menawarkan pelbagai pilihan makanan dan minuman.

 


Bersempena dengan pelancaran Love Local, PDB telah membawakan tujuh peniaga khas tempatan baharu iaitu Brownie Cookies (TFN Success Group), Nasi Lemak Saleha, Snek Tempatan (Industri Makanan Bistari), Kuih Tempatan Sri Talamaz (Rahmat Ventures Sdn Bhd), Jus Sparkling (The Tapping Tapir), Sambal Rindu (Far Cekap) dan Jus Jagung Hebat (AEH International Trade).

 

Berita Berkenaan

Berita Domestik
Kempen yang bermula dari 1 Jun hingga 31 Julai 2021 ini membolehkan para pelanggan yang menghantar…
Berita Domestik
Volvo Car Malaysia ingin mengingatkan rakyat Malaysia untuk segera mengambil peluang ke atas…
Informasi
  "Walaupun musim perayaan ini rakyat tidak dibenarkan merentas negeri untuk pulang ke kampung,…