Menurut Tomoyuki Shinnishi, Ketua Pengarah Eksekutif Mitsubishi Motors Malaysia (MMM) berkata MMM berasa amat gembira kerana diberikan kedudukan tertinggi berdasarkan kajian CSI Mass Market Study oleh J.D. Power.
“Keputusan ini menunjukkan komitmen yang berterusan daripada MMM dalam memberikan khidmat pelanggan yang positif serta mutu khidmat selepas jualan yang memuaskan, menjadikannya satu dorongan buat kami untuk terus kekal sebagai nombor satu!” ujar beliau.
Kajian terbaharu ini dibuat merangkumi 2,957 unit kenderaan baharu yang didaftarkan bermula dari Mac 2015 sehingga Julai 2017 dan membawa kenderaan mereka untuk diperiksa di pusat servis berdaftar di antara Mac 2017 sehingga Julai 2018.
Kajian ini dibahagikan mengikut lima faktor yang berbeza (mengikut keutamaan) iaitu
- kualiti servis (25%)
- khidmat ambil kenderaan (21%)
- inisiatif mula servis (20%)
- fasiliti servis (17%)
- pegawai penasihat servis (16%)