Hyundai lancar dua program kesetiaan untuk para pelanggan

oleh Mohamad Hanif|
Hyundai-Sime Darby Motors (HSDM) baru-baru ini melancarkan dua program kesetiaan pelanggan selepas jualan, iaitu i-Care Plus dan Kad kesetiaan yang menawarkan diskaun dan barangan percuma eksklusif untuk pelanggan Hyundai.

Program Hyundai i-Care Plus hanya tertakluk kepada kenderaan berusia empat tahun dan ke atas, dan ia terbuka untuk pendaftaran di mana-mana cawangan pusat servis bertauliah di seluruh negara.

Dengan hanya RM20 sahaja, pelanggan akan mendapat enam baucar diskaun yang menawarkan potongan harga sebanyak 10 peratus terhadap alat ganti terpilih, diskaun lima peratus untuk kos upah serta dua buah botol minyak enjin dan penapis minyak secara percuma.

Namun harus diingat, program i-Care Plus ini hanya boleh didapati dalam tempoh terhad bermula 1 April ini, dan sah untuk tempoh 35 bulan daripada tarikh pembelian.

 


Sementara Kad Kesetiaan pula menawarkan manfaat eksklusif secara automatik untuk setiap pemilikan model-model Hyundai seperti diskaun 20 peratus untuk produk KLIMA Fresh dan BlueChem.

Selain daripada itu, pelanggan juga boleh menjangkakan lebih banyak keistimewaan seperti diskaun bulan kelahiran, pembelian barangan cenderahati, dan nilai tukar beli yang tinggi apabila anda membeli kenderaan Hyundai baharu.

Pelanggan Hyundai sedia ada boleh mendaftarkan diri bagi program Kad Kesetiaan di mana-mana pusat servis Hyundai yang sah di seluruh negara, dan memeriksa kemaskini promosi terkini menerusi laman web rasmi di www.hyundai.com.my.

 

Berita Berkenaan

Berita Domestik
Menurut Low Yuan Lung, Pengarah Urusan HSDM menjelaskan, "terdapat sesetengah pelanggan kami…
Berita Domestik
Dengan adanya platform Cl!ck to Buy ini, orang ramai kini boleh melakukan pencarian dan membeli…
Berita Domestik
Kempen yang bermula dari 1 Jun hingga 31 Julai 2021 ini membolehkan para pelanggan yang menghantar…