Mara Liner merupakan syarikat yang dimiliki oleh Majlis Amanah Rakyat (MARA), dimana syarikat itu memfokuskan pada pengangkutan awam, perkhidmatan logistik dan perkhidmatan bas di seluruh Semenanjung Malaysia.
Hino dan Mara Liner bersetuju untuk memanfaatkan kemudahan sedia ada, dimana ianya akan mengembangkan lagi keupayaan perniagaan kedua syarikat tersebut dalam bidang rangkaian perkhidmatan dan komersial.
Perasmian HASO di Bandar Muadzam Shah telah disempurnakan oleh Pengarah Urusan Hino, Atsushi Uchiyama, Pengarah Hino, Ahmad Yasmin Yahya, Ketua Pengarah MARA, Dato' Sri Azhar Bin Abd Manaf, serta CEO MLSB, Zachary Ismail.
Pusat servis baharu itu terletak di Lot 27 Kawasan Perindustrian Muadzam Shah, dimana ianya memiliki keluasan seluas 43,560 kaki persegi.
Ia dilengkapi 5 ruang servis termasuk 2 ruang pit, dengan kelengkapan dan alatan terkini bersama sistem Hino Diagnostic (DX II) yang membolehkan 12 kenderaan di servis pada waktu yang sama.
Fasiliti itu juga dilengkapi dengan ruang menunggu untuk pelanggan yang turut ditawarkan bersama WiFi percuma.
Pusat servis baharu itu diketuai oleh pengurus baik pulih penyelenggaraan (MRO), Mohd Adam bin Mohd Idris bersama 10 orang juruteknik berkelayakan, di samping penawaran khidmat bantuan kerosakan 24 jam.