Menurut Han lagi, BMW Group Malaysia sudah membuktikan perkara ini melalui pengenalan ciri BMW Connected secara ekstensif di dalam semua kenderaannya sejak tahun 2015.
“Program perkhidmatan dalam talian baharu untuk pelanggan BMW dan MINI ini akan melengkapkan lagi pengalaman pemilikan secara keseluruhan daripada BMW Group. Ia menjanjikan pengalaman terbaik kepada pelanggan,” kata Han.
Pengalaman Pemilikan Premium BMW Group Malaysia merangkumi:
- Jaminan selama 5 tahun tanpa had perbatuan dengan Program Servis Berjadual Percuma BMW
- Jaminan selama 4 tahun tanpa had perbatuan dengan Program Servis Berjadual Percuma MINI
- Program Jaminan Tayar selama 2 tahun/24 bulan BMW untuk Tayar Run Flat dan servisnya
- Program Perlindungan Terbaik+ (Ultimate Protection Program+, UPP+) ehsan daripada BMW Credit Malaysia dan disokong oleh Allianz General Insurance Company (Malaysia) Bhd.
- Bantuan Tepi Jalan BMW dan Hotline Kemalangan.
- Program keahlian BMW WhiteCard, MINI BlackCard dan BMW Excellence Club.
- BMW and MINI Service Online.
Untuk maklumat lanjut mengenai terma dan syarat BMW and MINI Servis Online, sila layari laman web: www.bmw.com.my dan www.mini.my